du är saknad!

jennifer lindström!
minnerna med dig är otroligt stora, kommer aldrig glömma dig!

vi bodde grannar mitt emot varandra sen vi var rktigt små o lärde känna varandra fort, o började umgås väldigt mycket. det gick i perioder då vi var varje dag o perioder då vi knappt inte var med varandra alls. men ändå så kändes det så trygt o alltid lika lätt o lika kul att vara med dig.

minns en sommardag för många år sedan då du jag, maria o sara gjorde oss fina o lekte modeller, vi tyckte vi var jättefina. vi sminkade oss o klädde oss tufft o sen knäppte vid "modellbilder". har kvar dom fotona!
Och när vi hade vattenkrig på er gård o badade i er pool.
när vi bestämde att vi skulle göra en fin träkojja o sitta där läsa massa hemliga brev o vara superhemliga.. de blev ingen träkojja men vi började sno post från grannarna.
En annan gång bestämde vi fyra oss för att göra en cd, vi skulle sjunga o spela olika instrumet, vi knäppte kort som vi skulle ha på skivomslaget o döpte oss till "hot dogs". men de blev inge mer med de sen. vi glömde väl bort de sen.
Vi fyra hade också en tradition varje sommar att tälta på er gård, då körde vi alltid klädpoker o den som förlorade fick alltid ett straff de kunde vara från att springa naken runt huset till att få bada i poolen mitt i natten. kommer ihåg att en sommar åt vi upp nästan allt ert daim godis er familj hade vunnit på grönalund, vi satt där i tältet o smaskade. tälttraditionen höll tre sommrar tror jag de va. vi kunde vara med varanda nästan ett helt sommarlov, varje dag. jag brukade ofta sova över hos dig fast jag bara bodde mittemot. vi trängde alltid ihop oss i din 90 säng.
Varje vinter byggde vi snökojja utanför dig, vi kunde kämpa flera timmar o dagar i sträck för att få den som vi ville ha, när den sen va klar hämta vi ett ljus o satt där inne o va riktigt nöjda. vi åkte även pulka o skridskor nån gång i bland uppe vid oss.
när du börja högstadiet blev det mer sällan vi träffades o du började umgås med andra som kanske inte va så bra för dig. men vi firade nyår ihop , då hade du super blonderat håret o hade idomin på läpparna. Men de kändes inge konstigt att träffa dig fast vi inte hade sätts på så länge, de känndes som igår. vi hade grymt kul.
sen gick de väldigt länge tror 2 år, jag o elin bestämde oss för att höra av oss till dig. vi träffade dig i sommras o de va jättekul o få¨se dig, vi pratade massa o fika sedan hos dig o jessica. efter det bestämde vi oss för att börja träffas igen. alla vi var jätteglada över de !
men sen några månder senare vaknar jag på konståkningslägret o får höra att du inte finns mer.  de hemska var sant! jag kan fortfarande inte fatta!
vill ju forsätta träffa dig o återuppliva gamla minnen med dig o skapa nya. jag ville ju att våra barn skulle bli vänner o vi skulle bo grannar vi med. jag vill så mycket som inte kan bli uppfyllt.
du betsämde dig för att ta steget, steget mot himlen. du hade det väldigt svårt det vet jag men du behövde hjälp, proffitionell hjälp. nån att berätta all skit för. känner bara att de här kunde ha löst sig. men nu är de för sent.
SAKNAR DIG GRYMT MYCKET!
du kommer föralltid finnas i mitt hjärta! du har vart en stor del av mitt liv!
/ din alva

Kommentarer
Postat av: werner

denm här bloggen är den finaste jag !jag bara ryseer i hela kroppen när ja läser inläggen och fantastisk fina!!!kom ihåg hon är alltid med dig !!

2011-01-20 @ 23:13:57
URL: http://wernertvalaxtio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0