en saknad, en ängel, en bästavän!

Hejsan detta är då bloggen till världens bästavän & den finaste ängeln Jennifer. Jag saknar henne så sjukt mkt. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag önskar hon kunde komma tillbaka för jag vill inte leva utan henne. Jag vill kunna hålla hennes hand igen och säga att jag ska ordna allt. Jag vill inte att det ska vara som det är just nu.... allt är bort och känns som att mitt liv kommer gå under. Det sägs att tiden läker alla sår men fuck off såret i mitt hjärta för smärtan av min bästavän kommer aldrig läkas. jag ska försöka bättra mig, jag ska försöka tänka positivt och leva för henne.. men de e inte så jävla lätt som alla tror.
och jennifer älskade du. Jag vet att du kämpade och jag e stolt att du orkade kämpa så länge som du gjorde det. Du är en riktig krigare. Alla över vinner inte alltid allt, och de gjorde du inte nu men jag lovar att jag ska över vinna denna sorg och börja leva för dig. Du är värd allt det bästa och jag hoppas på allt att du har det bra där uppe att du inte har nån smärta längre. jag hoppas även att du ser att du är älskad av mig. Att jag älskar dig så sjukt mkt. Du du verkligen hade en stor del i mitt hjärta. Att jag känner mig tom utan dig.
Det är fan inte lätt att förlora sin bästavän. Det är inte alltid lätt att veta att man aldrig mer kommer få hålla hennes hand, att man aldrig mer kommer få känna hennes doft, se hennes finaste leende i verkligheten och känna att hon lyser upp min dag.
Snart fyller hon 18 där upp och jag här nere. Vi kunde ha firat tillsammans. Jag kommer ihåg när vi va små när vi möttes på skolgården och vi gick i fyran tror jag. den 22 mars när vi båda fyllde år. Vi sprang fram till varandra gav varandra en present. jag kommer ihåg att jag fick en tröja av dig. En rosa grön randig. och så hade du köpt en lika till dig fast andra färger. Jag har kvar den tröjan, jag tänker aldrig kasta den, för den betyder så sjutk mkt för mig nu, jag fick ju den av dig.
Jag kommer aldrig glömma dig jennifer jag hopppas du förstår det där uppe. Att jag vill ha tillbaka dig nu och att jag alltid kommer älska dig super duper mkt! <3

PS. I will always love you my hero / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0