i miss you

Jag saknar dig gumman. Jag vill ha tillbaka dig nu, det räcker nu vill inte ha det såhär mer. En så stor saknad som verkligen aldrig kommer försvinna. En så stor saknad. Du är alltid i mina tankar. Önskar jag kunde få svar på mina frågor. Du kommer föralltid ha lika stor del i mitt liv som förr. Det kommer aldrig bli annat. Den platsen är ditt namn inristat på. Vackraste du jag vill att du kommer hem till mig någon dag knackar på dörren och säger att det inte är sant. Att du finns kvar och att de e vi fortfarande. Aså alla minnen vi har och jennifer älskade vän du va bara 17 år. Alldeles för liten för att försvinna. Det är så orättvist och jag vill inte de här mer. Jag vill bara vrida tilbaka tiden och ha det som förut. Så mycket lättare allt var då.
Allt jag gör.. det gör jag för dig... föralltid. Allt du missade i livet ska jag göra dubbelt. Alltså för oss båda. Jag hoppas du har det bra där du e gumman. Jag önskar jag kunde komma och hälsa på dig och sen åka hem igen. Men det går inte..men jag lovar dig att vi ska ses snart. Jag kommer till dig senare. Just nu ska jag leva för dig.
Jag vill tacka dig för att jag fått haft dom här 17 åren med dig. Dom har varit dom bästa åren och hoppas du förstår det! Så jävla kul jag haft.. och så underbart det varit. Så mycket vi har skrattat med våra vänner så glad jag varit och så lycklig jag varit. Hur ska jag kunna skratta och le igen?
Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Finns ingenting mer att säga än att du betydde fan så sjukt mycket för mig. och jag saknar dig så det gör ont. Vi ses när jag kommer till nangiala och jag hoppas du väntar på mig!


I will Always love you // E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0